wtorek, 26 czerwca 2012

Kasia Skrzypek Photography | Fotograf ślubny Bruksela Reportaż Łódź Trójmiasto Gdynia Gdańsk - moderowany katalog stron http://www.katalog.netbe.pl/strony,zagraniczne/kasia,skrzypek,photography,fotograf,slubny,bruksela,reportaz,lodz,trojmiasto,gdynia,gdansk,s,3365/

Kasia Skrzypek Photography | Fotograf ślubny Bruksela Reportaż Łódź Trójmiasto Gdynia Gdańsk - moderowany katalog stron http://www.katalog.netbe.pl/strony,zagraniczne/kasia,skrzypek,photography,fotograf,slubny,bruksela,reportaz,lodz,trojmiasto,gdynia,gdansk,s,3365/

Hej! Witaj na mojej stronie! W tym miejscu – chciałabym Ci opowiedzieć trochę o sobie i o tym co robię.Interesowałam się fotografią odkąd dostałam na Komunię swój pierwszy aparat: kompaktowego KODAKA. Zabierałam go wszedzie ze sobą a potem blagałam mamę, żeby mi dała pieniądze na wywołanie zdjęć:).Tak naprawdę zaczęłam uczyć się fotografii kilka lat temu i zainwestowałam w pierwszą lustrzankę NIKONA. Od tamtej pory nie rozstajemy się ze sobą!Zdobywałam swoją wiedzę w fotografii portretowej i ślubnej a jednocześnie oddawałam się pasji tworzenia obrazów i manipulacji fotograficznych odzwierciedlających moją wyobraźnię (patrz zakładka: Konceptualne) Co było na początku pasją i hobby stało się w bardzo krótkim czasie również moją pracą. Sprawia mi niesamowitą przyjemność uwiecznianie ludzkich emocji: smiech, łzy szczęścia i te piękne chwile, które każdy z nas chciałby zatrzymać na zawsze.Uwielbiam również podróżować, odkrywać i “podbijać” nowe dla mnie miejsca. Czy w Chinach, na Kubie, w Argentynie czy gdziekolwiek indziej na świecie staram się zabrać ze mną w postaci zdjęć wszystkie te piękne miejsca, które oglądam. Jeżeli chcesz obejrzeć moje zdjęcia z podróży, odwiedź mój stream na Flickr. Ciągle w ruchu – podróżując, robiąc zdjęcia i ucząc się nowych rzeczy.W tej chwili mieszkam w Brukseli, ale jestem otwarta na podróżowanie ze swoimi klientami po całym świecie.Pozdrawiam, Kasiaślub, fotograf, fotograf ślubny, reportaż ślubny, fotograf ślubny bruksela, fotograf ślubny Łódź, gdańsk, trójmiasto, tani fotograf ślubny, ekskluzywny fotograf ślubny, ślub w Brukseli, Ślub w belgii, fotograf ślubny w belgii, belgia, flandria

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz