środa, 6 czerwca 2012

Za darmo - Katalog Stron NetBe - moderowany katalog stron www http://www.katalog.netbe.pl/rozrywka,i,hobby/za,darmo,s,3266/

Za darmo - Katalog Stron NetBe - moderowany katalog stron www http://www.katalog.netbe.pl/rozrywka,i,hobby/za,darmo,s,3266/

Kilka lat temu interesowałem się tematyką darmowych rzeczy. Korzystając z polsko i anglojęzycznych stron w szybkim czasie uzbierałem kilka kartonów darmowych (tzwn. freebies) gadżetów. Były to zarówno książki, płyty CD i DVD, podkładki pod mysz, naklejki, perfumy, koszulki, katalogi, itp… nawet karma dla psa, którego notabene nie miałem. Chciałem założyć serwis o moich sukcesach i porażkach w tym temacie, niestety zabrakło mi czasu.

Dzisiaj na nadmiar czasu też nie mogę narzekać, ale robię porządki i tak sobie pomyślałem o odświeżeniu mojego pomysłu. Tak więc powoli będę tworzył zbiór gadżetów/usług/stron itp. na których możemy dostać coś za free.

Na dzień na stronie znajdziecie kilkadziesiąt pozycji przedmiotów (darmowe DVD, prenumeraty gazet,karmy dla zwierząt, kosmetyki, próbki kosmetyków, książki, pamięć USB - pendrive, które dostaniecie za darmo. Poza tym
darmowe gry i kupony rabatów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz